četvrtak, 14. veljače 2013.

GRAS-ov znak se zbunio: Da li danas GRAS vozi?


Jedan GRAS-ov znak se danas poprilično zbunio. Nije bio siguran da li autobusi voze.

"Čuo sam mnoge prolaznike kako mi iza leđa govore da nisu vidjeli autobus. Ali meni se učinilo kao da sam ga vidio. Čini mi se da ludim," za agenciju Grasodolije izjavio je GRAS-ov znak.


Dok građani nisu sigurni da li su vidjeli GRAS-ov autobus, na lokacijama gdje GRAS više ne vozi se sve češće mogu vidjeti NLO objekti. Ljudi vjeruju da, sada kako više nema GRAS-ovih autobusa, NLO objekti mogu slobodno da prolaze ovim područjem. 

Nakon što je ovaj tekst dospio u medije, reagovali su i predstavnici GRAS-a.

"Mi ćemo stupiti u štrajk. Nije korektno da neko vozi na našim relacijama. Mi se vodimo starom indijskom poslovicom - ako posao nisi u stanju da sam uradiš, nemoj ni da ga neko drugi radi za tebe. Iz tog razloga, protivimo se pokušajima vanzemaljaca da preuzmu kontrolu nad našim linijama. Od sutra neće raditi ni tramvaji, ni trolejbusi, a autobusi svakako ne voze. Stupamo u generalni štrajk!"
_________________________________________________
Tekst je šaljive prirode i ne predstavlja stajalište GRAS-a. Mada se NLO objekti zaista mogu češće vidjeti nego GRAS-ovi autobusi.

Nema komentara: