srijeda, 20. veljače 2013.

Dobru praksu „Halo, ima izać'“ primijeniti u tramvajima i trolejbusima


Već nekolika godina, GRAS ostvaruje dobre rezultate tako što primjenjuje provjerenu praksu Halo, ima izać'.  Ova inovacija, u koju je mnogo novca GRAS uložio u proteklo vrijeme, u svijetu biznisa ime je dobila po tome što putnici vrlo često kažu vozačima Halo, ima izać'.
 

"Putnici su pod konstantnim pritiskom, kao i naši vozači, te iz tog razloga vozači autobusa otvaraju samo prva vrata kako putnici ne bi bili zbunjeni. Znate, oni bi vrlo vjerovatno pokušali ući na druga ili treća vrata autobusa, a mi vrlo dobro znamo da su samo prva vrata ulazna vrata. Zato čekamo da oni sami kažu da ima izać'.“, objasnili su iz GRAS-a.

Iz GRAS-a navode da je ova praksa toliko dobra, da je razmišljaju da je primijene i na tramvajima i trolejbusima.

Nije fer da samo korisnici autobusa imaju korist od, da ne kažemo, naše inovacije u svijetu biznisa. Putnici nam sami govore kad ima izać', tako da mi uopšte ne moramo brinuti hoćemo li slučajno nekoga zaboraviti ostaviti na stanici. Kada su velike gužve, mi otvorimo samo prva vrata tako da se putnici guraju i da jedva uđu, a ako neko ima izać', onda otvorimo i zadnja.... ali tek nakon što su svi putnici ušli.“, dodatno su nam objasnili iz GRAS-a.


_________________________________________________
Tekst je šaljive prirode i ne predstavlja stajalište GRAS-a. GRAS jednostavno voli da udovolji putnicima.

Nema komentara: