ponedjeljak, 11. veljače 2013.

Dvije bake se posvađale dok su čekale GRAS-ov autobus




U samo sat vremena, koliko su čekale GRAS-ov autobus za Dom armije, dvije bake su se uspjele posvađati. Prema riječima slučajnih prolaznika, jedna baka je pitala drugu da li je vidjela autobus. Druga baka se navodno naljutila jer je mislila da je ismijava.

Mirno sam čekala nekih 30-tak minuta kada je ona došla. Fino sam joj rekla da nisam vidjela autobus, nakon čega me je upitala da li sam sigurna... kako da ne budem sigurna? Možda imam 80 godina, ali odlično vidim. Mrenu sam skinula ima već pet godina i od tada vidim k'o soko.“, izjavila je baka za agenciju Grasodolije.

GRAS se ogradio od napada i smatra da bakama ubuduće treba zabraniti čekanje na njihovim stanicama.

Zamislite da je tamo bio neki bolestan čovjek, malo dijete ili trudnica. Da li bi  oni trebali da to gledaju skoro sat vremena (ili duže, sve zavisi da li ćemo taj dan voziti)? Zamolili bismo sve agresivne ljude, koji nemaju živaca da čekaju autobus, da isti ne čekaju. Vrlo je vjerovatno da neće doći, te vas ovim putem želimo smanjiti nepotrebne nervoze.“, za agenciju Grasodolije izjavio je predstavnik GRAS-a.

Baka koje je započela tučnjavu odbila je da da izjavu.
_________________________________________________
Tekst je šaljive prirode i ne predstavlja stajalište GRAS-a. Bake inače vrlo strpljivo čekaju autobus, dok mlađi znaju postati i nervozni. Bez razloga, naravno. 

Nema komentara: